8-сынып оқушылары «Жазғы мектеп» сабақтарының бірінде зертханада балмұздақ дайындады. Термодинамиканың бірінші заңының қағидасын және ерітінділердің қасиеттерін қолдана отырып, студенттер физика мұғалімдері Килинг Смолл және биология пәнінің мұғалімі Дебора Уотсон Смоллмен бірге қалтада балмұздақ жасап шығарды.
Оқушылар келесі процедураны орындады:
1. Қайнаған сүт дерлік қайнағанша қыздырылды, содан кейін суығанша қалдырды.
2. Жұмыртқа-қант қоспасы сүтпен біріктірілді.
3. Содан кейін қоспаны крем пайда болғанша ақырын қыздырды.
4. Қаймақ суығанша қалдырылды. Дәмдеуіштер қосылды.
5. Кремді кілегей болғанша шайқаңыз.
6. Ең соңында қақпағын жауып, толығымен салқындағанша салқындатыңыз.
Сыныпта тоңазытқыш болмағандықтан, студенттер келесі процедураны орындау арқылы процесті аяқтады:
• Үлкен қалтаға мұз текшелері қосылды. Содан кейін қапқа ірі тұз қосылды.
• Сүт қоспасы кішкене пакеттерге құйылды, кептірілген жемістер қосылды, содан кейін мұз текшелері бар үлкен қапшыққа салынды. Екі пакет те нық жабылған.
• Қап кішкентай сүлгімен оралып, он минут бойы шайқалды.
Балмұздақ оңай дайындалды және соңғы нәтиже барлығына ұнады.Негізгі мақсат студенттердің ағылшын тілін, практикалық, ынтымақтастық дағдыларын және сыни тұрғыдан ойлауын дамыту болды. Олар күнделікті мәселелерді шешу үшін қарапайым материалдарды пайдаланды; нәтижесінде олардың шығармашылық ойлауы мен мәселені шешу дағдылары дамыды.